Så var helgen slut!

Trots jobb denna helgen så har dessa dagarna varit helt ok och tiden har rusat förbi! 
I fredags var jag och Lisette ute och shoppade lite, hon storhandlade typ och jag köpte mig en bukett tulpaner med mig hem, det är min favoritblomma, tycker dom är så himla fina! 
Igår var jag ute och år med mamma och Helen och det var trevligt, vi var på casa Mia, en italiensk resturang och de hade god mat, i alla fall det som jag beställde 😊
Jag sov över hemma hos mamma och nisse så idag när jag kom hem efter först en jobb dag och sen Ikea med Denise o Lisette så var det faktist skönt att komma in till sitt eget! 
Peter ringde mig när vi var på Ikea, och vi bestämde att han ska komma imorgon efter jobb för att måla och sätta upp min fondtapet! 
Ska bli kul, därefter får jag väl handla lite tavlor och annat så det unte ser så tomt ut på väggarna! 
Nu ska jag ta och tända upp lite ljus här hemma, älskar det här med värmeljus denna årstiden och där går många varje kväll 😊
I en fin kristallskål förvarar jag dom 😊

Kommentera här: