Arg!!!!

 
Fyyyy fan... Läste nyss Aftonbladet och om sista skjutningen på en 25 åring som dog! 
Fyyyyyyy,,,,alltså nu skriver dom att dom kanske skjutit fel person???
herregud... Mår såååå jävla dåligt just nu,, tänk om denna kille var världens finaste kille, han kanske aldrig gjorde en fluga förnär? Oxå blir han skjuten av "@@@ misstag@&&& va faaaan alltså!!!???
tänker såklart först och främst på hela hans familj som lider alla helvetets kval just nu och jag tänker på killen, hela jävla livet framför sig som sen någon annan valt att ta ifrån honom pga "" misstag"@"" 
äcklad blir jag o jag hoppas de jävla gangstrarna brinner fullt ut i helvetet! 
Finns där en Gud! 
Snälla ta hand om dessa patetiska människor som gör skada i vårt samhälle, som inte ens kan skjuta rätt person! 
Hade skitit i det om det var en gangster de sköt men nu när man hör att det kanske var fel man/pojke? Blir så arg...sååååå arg! 
Men eftersom jag tror på karma så tror jag att dom får brinna! 
Synd bara man inte kan se det med egna ögon! 
 

Kommentera här: