Grattis dag

så har man varit hemma hos Peter och Annica och grattat både Benjamin och Annikas son Emil,, 13 och 15 blev dom 😊
Det bjöds på god sallad och två goda dressingar, tårta o kaffe, så nu sitter man här och är proppmätt!  
Ikväll blir det bara kolugnt för min del, igår höll jag på att ändra om här hemma och det tog på krafterna i Hjärnkontoret .. Haha..
när man väl börjar så måste man ju avsluta oxå och till slut visste jag inte hur jag ville ha det, men jag tror nog att det blev bra till slut i alla fall, nu vill jag bara ha nya köksmöbler, vill ha ett runt vitt bord i köket och nya stolar, antingen vita eller oxå svarta? 
det är så mycket som jag vill ha just nu men man får lixom ta det pö om pö! 
Längtar jättemycket till Picasso o Kajsa kommer 💕 Ska bli sååå himla gosigt Och kul! 
 Såååå himla söta bägge två!! 💕
Ska sätta mig vid datan nu en stund och beställa hem lite saker bl.a balkongnät, klätterställning, lite leksaker o annat! 
Sen får jag bjuda hem Peter och Jesper så får dom hjälpa mig med nätet på balkongen! 
😊

Kommentera här: